فقط برای خنده


فقط برای خنده
دو شنبه 10 فروردين 1393 ساعت 23:0 | بازدید : 339 | نویسنده : فرشاد | ( نظرات )

 


بیچاره اون پدر و مادری که واسه دخترشون زحمت میکشن ...

بعد دختره میخواد زن من بشه !




یه مخاطب خاص دارم روزانه یه شارژ ۵۰۰۰ تومنی ازم میگیره، واسه خودمم تک میزنه خودم بهش زنگ بزنم
مخاطبای خاص شما هم اینجورین یا این منو اسکل فرض کرده؟! (-:




واااااااااااااای نمی دونی وقتی لاش میذاری چه کیفی میده!

.
.
.
.
.
آخه نون خالی که مزه نمیده باید یه چیزی بذاری لاش تا بخوری آخه!
بروووو از خدا بترس!




جناب سعید آسایش می گن:

"تینا چه شیطونی،

وقتی میای مهمونی،

به همه دل میدی،

به صد نفر تل میدی"

خدمتتون عارضم که ینی تینا شیطونه الان؟

؟نه جــــــــــــــــــــــــانم...ایشـــون ......... ... ..!

*این آهنگه هاا...تیناها نیان منو بخورن




ﻣﻨﻮ ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﺎﺯﮔﯿﺎ !!!؟؟.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

 

ﻫﻤﻮﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﮐﻪ ﻧﺪﯾﺪﯾﻦ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﻢ )))




یارو زنش رو طلاق میده همه بهش میگن : بابا , طلا خانوم که زن خوبی بود چرا طلاقش دادی ؟ یارو با عصبانیت میگه غلط کرده . تازه فهمیدم که چقدر عوضی بود . دیروز بازار بودم همه میگفتن : طلا کشیده پائین




 عاقا مامانم بهم گفت 10000 هزار تومن بهت میدم شیشه های پنجره خونه رو تمیز کن منم قبول کردم ..
.
.
.

داشتم شیشه ها رو تمیز میکردم یهو ی خانم مسن از تو خیبابون گفت ننه چقدر میگیری شیشه ها رو تمیز کنی یهو مامانم از اون یکی پنجره گفت زیاد نمیگیره خانم من بهش 10000 هزار تومن دادم ...


هیچی دیگه الان شیشه های پیره زن رو تمیز کردم دارم میرم خونه دخترش هم تمیز کنم یه عالمه هم بهم لباس کهنه داده کلن مسیر زندگیم عوض شد ....




موضوعات مرتبط: جملات خنده دار , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 79
:: کل نظرات : 87

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 41

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 335
:: بازدید سال : 795
:: بازدید کلی : 213072