فقط برای خنده


فقط برای خنده
دو شنبه 11 فروردين 1393 ساعت 16:39 | بازدید : 370 | نویسنده : فرشاد | ( نظرات )


میدونید اگه هایده خدابیامرز الان زنده بود و تو فیس بوک بود چی میخوند ؟؟

بزن لایک که امشب باز دلم از دنیا گرفته...

بزن لایک و بزن لایک!!!!!





دخترخالم4سالشه.

خیلی دوسش دارم.نازو خوشگله.تو جم به شوخی بهش گفتم:عزیزم زنم میشی؟

میگه:نه.تو 15سال ازم بزرگتری.همون دوس پسرم باشی بهتره بدو شمارمو بزن

تو گوشیت ولی فقط ایرانسلمو بهت میدما. .

من:|

ینی قشنگ رید تو حسم وسط جم. .:|






به مامانم میگم دوست دارم ...

میگه بچه به جای این حرفا برو یکم زبان بخون فردا پس فردا به دردت میخوره.

گفتم بلدم.گف آره می دونم،یه جمله بگو ببینم چی بلدی مثلا؟

گفتم I love U

هیچی دیگه چیزی نگف، فک کنم قانع شد! :))))






از نظر من 2 دسته از عادما خعلی ضایعن،یکی اون پسرایی که به جی افشون جلو جم میگن

عشقم یکی هم دخترایی که به بی افشون میگن آقامون ...

کصافطا :-&

دروغ میگم بگو دروغ میگی :دی






به بچه داداشم تازه با زور 9سالشه میگم داماده عمه میشی بیای دخترمو بگیری؟

میگه حالا وایسا ببین شوهر گیر خودت میاد!!!!!!!من 0_O

بهد میگم خوب اگه شوهر کردم تو میای با دخترم عروسی کنی؟

میگه اگه باهام کل کل نکنه و سیبیل نداشته باشه و کلن

زن زندگی باشه.....شاید بگیرمش!!!!!

دوباره من0_O








موضوعات مرتبط: جملات خنده دار , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
غزل در تاریخ : 1393/1/28/4 - - گفته است :
لاییییییییییییییییییییییک

<-CommentGAvator->
atefeh در تاریخ : 1393/1/12/2 - - گفته است :
روزهای



بدون



تو



می گذرند



.

.



ولی



من از این



روزهای



بدون



تو



از "تو"



نخواهم گذشت....


پاسخ:گل

<-CommentGAvator->
گلی در تاریخ : 1393/1/11/1 - - گفته است :
سلام ممنونم که تو جشنم شرکت کردی لینکت کردم عزیز



خیلی باحال بود پستتمنم از اون دسته ام که به بی افم میگم آغامون



ضایع هم خودتی
پاسخ:Mrc خودتی خخخخ:دی

<-CommentGAvator->
masoome در تاریخ : 1393/1/11/1 - - گفته است :
بعضی آدم ها را نمیشود داشت



فقط میشود یک جور خاصی دوستـشان داشت !



بعضی آدم ها اصلا برای ایــن نیستند که برای تــو باشند یا تــو برای آنها!



اصلا به آخرش فکر نمی کنی



آنها برای اینند که دوستشان بداری



آن هم نه دوست داشتن معـمولی نَـه حتی عشـق !



یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کَـم نیست ..!



ایــن آدم ها حَتی وقتی که دیگر نیستَند هم



در کنج دِلَت تا ابد یِه جور خاص دوست داشته خواهَند شُــد





خیلی بانمک بود
پاسخ:دقیقا ادرس وبلاگت غلط بود اره

<-CommentGAvator->
masoome در تاریخ : 1393/1/11/1 - - گفته است :
بعضی آدم ها را نمیشود داشت

فقط میشود یک جور خاصی دوستـشان داشت !

بعضی آدم ها اصلا برای ایــن نیستند که برای تــو باشند یا تــو برای آنها!

اصلا به آخرش فکر نمی کنی

آنها برای اینند که دوستشان بداری

آن هم نه دوست داشتن معـمولی نَـه حتی عشـق !

یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کَـم نیست ..!

ایــن آدم ها حَتی وقتی که دیگر نیستَند هم

در کنج دِلَت تا ابد یِه جور خاص دوست داشته خواهَند شُــد


خیلی بانمک بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 79
:: کل نظرات : 87

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 41

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 331
:: بازدید سال : 791
:: بازدید کلی : 213068