متن بلند تنهای


متن بلند تنهای
سه شنبه 12 فروردين 1393 ساعت 12:41 | بازدید : 436 | نویسنده : فرشاد | ( نظرات )

 

باز من ماندم و یک مشت امید
یاد آن پرتو سوزنده عشق
که ز چشمت به دل من تابید
باز در خلوت من دست خیال
صورت شاد ترا نقش نمود
بر لبانت هوس مستی ریخت
در نگاهت عطش طوفان بود
یاد آن شب که ترا دیدم و گفت
دل من با دلت افسانه عشق
چشم من دید در آن چشم سیاه
نگهی تشنه و دیوانه عشق
یاد آن بوسه که هنگام وداع
بر لبم شعله حسرت افروخت
یاد آن خنده بیرنگ و خموش
که سراپای وجودم را سوخت
رفتی و در دل من ماند به جای
عشقی آلوده به نومیدی و درد
نگهی گمشده در پرده اشک
حسرتی یخ زده در خنده سرد
آه اگر باز بسویم آیی
دیگر از کف ندهم آسانت
ترسم این شعله سوزنده عشق
آخر آتش فکند بر جانت


 

تنهای



موضوعات مرتبط: جملات دلشکستگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
غزل در تاریخ : 1393/1/28/4 - - گفته است :
داداش لینکت کردم
پاسخ:خخخخ لینک بودی

<-CommentGAvator->
atefeh در تاریخ : 1393/1/12/2 - - گفته است :
بــُـزرگتـــــریــטּ " اشــــتبـــآهــــم" در زنـــــدگــــے



ایــــטּ بــــــــود::



هـــــرجــــآ رنـــجـــیــدم "لـــبخــند" زدم!!!



فکــــر کــــردنــد " درد" نـــدارم...



ضــــربـــہ را "محــــکمــــتر" زدنـــــد!!!!!


پاسخ:[گل]

<-CommentGAvator->
atefeh در تاریخ : 1393/1/12/2 - - گفته است :
آدم ها هرچـــــقدر که



کسی رو بیشتر دوست داشته باشند



زودتــــــر از دستش ناراحـــــت میشند



این حساسیت زیاد فقط از روی عشقه



پس به جای بحث کردن درکشون کنیم


پاسخ:گل


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 79
:: کل نظرات : 87

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 41

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 343
:: بازدید سال : 803
:: بازدید کلی : 213080